[Mediawiki-l] Utilisation de MediaWiki sur un réseau local

Sam.Sexton at thomsonreuters.com Sam.Sexton at thomsonreuters.com
Tue Aug 18 08:51:24 UTC 2009

Anna,

Malheureusement, je crois que ce n'est pas possible - j'ai aussi des liens comme ca, mais j'ai entendu dire que la probleme n'est pas avec MediaWiki, mais la cause est le browser "security". :-(

For non French speakers (which may include me - apologies to real francophones for the above!), this is asking whether links to local dirs and files should work - my experience is that they don't, due to "browser security". Can anyone confirm this - or better, know of a fix?

/Sam