[Mediawiki-l] hello/bonjour - need some help for problem on sessions

cath cathcello at yahoo.fr
Wed Jul 12 15:37:58 UTC 2006

Hello, (en français en dessous)
I just install mediawiki on a personnal web site on free.fr and i have some problems...it's why i'm here

I'v done all the modifications write here:
http://meta.wikimedia.org/wiki/Aide:Installation_de_MediaWiki#Chez_Free.fr

The probleme is that I can make modifications on the pages only when I'm not connected

If I'm connected I'can't do any modifications even on userpage
it gives me this message:
"Sorry! We could not process your edit due to a loss of session data. Please try again. If it still doesn't work, try logging out and logging back in."

Whath can I do?
Thanks for your awnsers
Catherine
je viens just d'installer mediawiki sur un site perso chez on free.fr et j'ai quelques problèmes...
j'ai fait toutes les modifications demandées, vu sur cette page:
 http://meta.wikimedia.org/wiki/Aide:Installation_de_MediaWiki#Chez_Free.fr

 Le probleme est que je ne peux faire des modifications que lorsque je ne suis pas connectée!
si je suis connectée en tant qu'utilisateur je ne peux faire aucune modifications même pas sur ma page utilisateur

cela me donne ce message:
 "Sorry! We could not process your edit due to a loss of session data. Please try again. If it still doesn't work, try logging out and logging back in."

 que puis-je faire?
merci d'avance pour vos réponses
 Catherine