[ELiSo] ELiSo partneriĝis en projekto de Erasmo+ pri informado

Michal Matúšov kubof.hromoslav at gmail.com
Tue Sep 15 19:51:56 UTC 2020

Resaluton.

Mi portas bedaŭrindan novaĵon, ke la projekto ne estis akceptita.

Ni pripensas sekvajn paŝojn. Por nun mi tamen povas diri, ke ni interesiĝas
pri daŭra edukiĝo de vi - niaj aktivuloj kaj komunumanoj - en diversaj
manieroj.

Michal Matúšov / Uzanto:KuboF Hromoslav
Esperanto kaj Libera Scio (ELiSo) <https://esperanto.wiki/>

pi 8. 5. 2020 o 22:09 KuboF Hromoslav <kubof.hromoslav at gmail.com>