[ELiSo] URĜA: Vikimedio dum VK - Virtuala kongreso 2020

Michal Matúšov kubof.hromoslav at gmail.com
Tue Jul 28 10:15:26 UTC 2020

Saluton.

Alparolis min teĥnika prizorganto de Virtuala kongreso (VK), kiu okazas
anstataŭ UK, kun eblo havi "temajn ĉabmrojn" kun vidbabilejo dum VK kaj ĉu
VMEO interesiĝas pri tia sia ĉambro.

Por mi, mi diras certe jes! la demando pli estas kiom da sesioj, en kiuj
tempoj, sub kiu nomo kaj kiu estos "gvidanto" de la ĉambro (ekzemple
prezentos mision de Vikimedio, kiel oni verkas Vikipedion, kion celas VMEO,
respondados al demandoj kaj babilos kun homoj pri la temo).

Mia nuna imago estas almenaŭ 2 sesioj - almenaŭ 1 en tempo taŭga por Eŭropo
kaj almenaŭ 1 taŭga por Ameriko, espereble por Azio (ĉu ni havas aktivulon,
kiu pretas gvidi?) kaj la nomo estu io alia ol "Esperanto kaj Libera Scio"
(ĉar tion homon ne multe konas, ne klare ligas nin al viki-aferoj kaj ni
ĉiuokaze postnelonge espereble ŝanĝos la nomon), eble io kiel "Vikioj en
Esperanto" aŭ "Vikipedio kaj ĝia familio" :)

DEMANDO POR VI
Ĉu vi volas (kun)gvidi iun sesion? En kiu tempo (por kiuj horzonoj)?

Temas pri lastmomenta ideo, kaj VK komenciĝos postnelonge, do bv. eĥiĝu ene
de 2 tagoj.

Michal Matúšov / Uzanto:KuboF Hromoslav
Esperanto kaj Libera Scio (ELiSo) <https://esperanto.wiki/>