[ELiSo] Sekva evoluo de ELiSo

KuboF Hromoslav kubof.hromoslav at gmail.com
Tue Nov 5 21:25:18 UTC 2019

Porinforme: mi ĵus oficiale informis AffCom-n pri nia volo iĝi Tema
organizo.

Nia sekva paŝo estas prepari nian novan statuton. La subpaŝo estas elekti
la landon por oficiale registriĝi. Tio estas laboro de la Prepara komisono
kaj ni informos vin, kiam estos tempo por konsultado kaj / aŭ decidado.

Trio: Dankon pro viaj kuraĝigaj vortoj! Ili fakte venu al la tuta Prepara
komisiono - mi ne faras tion sola. Ni ankaŭ memoru pri la pluraj generacioj
de entuziasmuloj, kiuj preparis la Esperantan komunumon tiel, ke nun ni
povas tiom multe specialiĝi!

ut 5. 11. 2019 o 20:59 Universero, Trio <trio na esperanto.org> napísal(a):