[ELiSo] Survoje al CEE 18

KuboF Hromoslav kubof.hromoslav at gmail.com
Thu Oct 11 09:58:48 UTC 2018

Saluton!

Mi survojas al la Vikimedia renkontiĝo de centra kaj orienta Eŭropo (CEE),
kiu okazos ĉi-semajnfine en Ukrainio. Mi estas oficiala reprezentanto de
nia grupo kaj por mi tio signifas pli ol nuran titolon - mi ĝoje portos
viajn ideojn, dubojn, malfacilaĵojn kaj esperojn pri Vikimedia movado al
pli vasta, regiona kunteksto. Se vi volas tion, skribu al mi persone
retpoŝte (aŭ en tiu ĉi dissendolisto, se temas pri afero interesa por tuta
ELiSo).

Mia planata laboro (krom pluedukiĝi kaj reporti la lernitaĵojn al ni) estas
1) lernado pri kio ĉio eblas ricevi subvencion de VMF (lastatempe aferoj
ŝanĝiĝis)
1.a) specife pri retejo por leĝe liberigi siajn verkojn laŭ specifaj
kondiĉoj (proponita de E na I)
2) esplori pri bezonoj de Vikimediaj organizoj en la regiono, kun intenco
iam fari internacian projekton por lerni tion pli specife kaj intense ol
dum eblas dum kutima CEE (proponita de E na I).

Detaloj ĉe
https://meta.wikimedia.org/wiki/Wikimedia_CEE_Meeting_2018