[ELiSo] [ĝis 30a de Novembro] subtenu teĥnikaĵojn, kiujn vi deziras

Ivan Camilo Quintero Santacruz remusqs1 at gmail.com
Mon Nov 26 03:09:45 UTC 2018

Dankon pro la sciigo kara!

Mi volus rekomendi al ĉiuj vocdoni por al ĉi tiu propono:
https://meta.wikimedia.org/wiki/Community_Wishlist_Survey_2019/Mobile_and_apps/Show_categories_in_the_Wikipedia_app

Temas pri la peto aldoni kategoriojn al la por-poŝtelefona aplikaĵo (App)
de Vikipedio! Mi petas tion de antaŭ multe da tempo kaj mi miras ke iu
proponis tiun ideon ankaŭ!

Ĝis,

Ivan.

El dom., 25 nov. 2018 a las 13:03, KuboF Hromoslav (<
kubof.hromoslav at gmail.com>) escribió:

> Saluton.
>
> Ĉiujare (jam 4an fojon) la Fondaĵo Vikimedio demandas pri dezirataj
> teĥnikaĵoj por aktivaj vikimedianoj. Diversaj vikimedianoj faras siajn
> proponojn kaj ĉiu aktiva vikimediano povas voĉdoni por ili. La 10 plej
> subtenitaj ideoj estos prilaboritaj.
>
> Nun ni estas en voĉdona fazo, do vi havas ŝancon subteni teĥnikaĵojn, pri
> kiuj vi kredas, ke ili plej subtenos atingon de celoj de nia movado. Venu
> kaj voĉdonu ĉe:
> https://meta.wikimedia.org/wiki/Community_Wishlist_Survey_2019/eo
>
> Amike
> [...]

*Remus*

*Ivan Camilo Quintero SantacruzIngeniero de MaterialesUniversidad del
ValleSantiago de Cali, Colombia*