[ELiSo] Reprezentu en UK kaj IJK ELiSon

Juan Sebastian Quintero Santacruz diabulus999 at gmail.com
Mon Apr 30 17:15:04 UTC 2018

Saluton karaj!
Ĉu vi partoprenos UK-on aŭ IJK-on kaj ŝatus paroli pri nia laboro kaj la
konkurso Vikio Amas ZEOjn?[1]. Mi parolis kun la Konstanta Kongresa
Sekretario kaj eblas akiri spacon dum UK por paroli, sed mankas
reprezentanto.

Ni serĉas personon kiu jam aliĝis al UK kaj IJK por nin reprezenti, aŭ
persono kiu ne ankoraŭ aliĝis sed havas la emon kaj la tempon tion fari.
Por ĉi tiu dua kazo ni povas, nome de ELiSo, peti Grant-on por pagi la
transporton al la kongresejoj. Kompreneble se la kosto ne estas tiom alta.

Ĉu iu interesiĝas?

1. https://commons.wikimedia.org/wiki/Commons:Wiki_Loves_ZEOs_2018