[ELiSo] Grant-peto

KuboF Hromoslav kubof.hromoslav at gmail.com
Fri Oct 20 17:54:31 UTC 2017

Sukceson Ivan!

Vi povas esti instigo por aliaj aktivuloj, kiuj ja volus prelegi / trejni
sed eta financa aŭ konsila helpus tre utilus. La Fondaĵo Vikimedio ja havas
diversajn monpetajn programojn, inklude TPS (Travel & Participation
Support), kiu por tio tre taŭgas.

Dňa 20.10.2017 17:32 používateľ "Ivan Camilo Quintero Santacruz" <
remusqs1 na gmail.com> napísal: