[ELiSo] Serĉata partoprenonto por Eŭropa renkontiĝo (CEE)

KuboF Hromoslav kubof.hromoslav at gmail.com
Thu May 18 16:20:13 UTC 2017

Saluton!

Ni denove estas invititaj al la Vikimedia renkontiĝo de centra kaj orienta
Eŭropo [1] - ni havas 1 (repagitan) lokon tie. Ĝis la 15a de Junio ni povas
registri nian oficialan reprezentanton, kiu ricevos stipendion por
partopreno.

Laŭ mi bonus elekti iun, al kiu tiu partopreno helpos en plua vikimedia
laboro, kiu disvastigos la sperton al la grupo kaj ĝenerale tiu partopreno
utilos al la movado(j). Estas publikigita listo de temoj de programeroj [2]
do kandidato konsideru, ĉu tiuj temoj kongruas kun ties intereso, spertoj
kaj dezirata plua agado. Estas konsilinde (laŭ oniaj ebloj) proponi
gvidadon de iu programero [3], eĉ se oni ne estas reprezentanto de ELiSo.

Kiu interesiĝas pri partopreno?
Mi persone ŝatus partopreni, sed en Vikimedio Slovakio mi dume helpas
elekti partoprenontojn, do estas ŝanco, ke mi povus partopreni pere de ĝi.

[1] https://meta.wikimedia.org/wiki/Wikimedia_CEE_Meeting_2017/Participants
[2]
https://meta.wikimedia.org/wiki/Wikimedia_CEE_Meeting_2017/Programme_development#Final_list_of_topics
[3] https://meta.wikimedia.org/wiki/Wikimedia_CEE_Meeting_2017/Submission