[ELiSo] Emblemo de ELiSo

KuboF Hromoslav kubof.hromoslav at gmail.com
Fri Mar 24 01:21:57 UTC 2017

La minuskla versio certe pli kongruas kun la vera nomo.
Aliflanke, la majuskla versio pli kongruas kun kutimaj emblemojn de
vikimediaj organizoj, kie estas plene majuskla la vorto "WIKIMEDIA".

Eble ni konsultu grafikiston ;-)
KuboF Hromoslav

Dňa 19.3.2017 10:22 PM používateľ "Ivan Camilo Quintero Santacruz" <
remusqs1 na gmail.com> napísal: