[ELiSo] Serĉata partoprenonto por Eŭropa renkontiĝo (CEE)

KuboF Hromoslav kubof.hromoslav at gmail.com
Sat Jun 10 09:02:34 UTC 2017

Saluton.

Mi opinias, ke regionajn renkontiĝojn prioritate partoprenu homoj de la
regiono. Se en la koncerna regiono ne estus nia aktivulo, ni povas sendi
aktivuloj de ekster la regiono kun intenco, ke tiu helpu aktivigi
esperantistojn de la regiono.

Mi kredas, ke partopreno de Beĥru estus utila.

Amike
KuboF Hromoslav