[ELiSo] Ĉu iu kiu laboru kun OTRS ĉi tie?

Ivan Camilo Quintero Santacruz remusqs1 at gmail.com
Fri Dec 29 04:32:14 UTC 2017

Saluton karaj,

Antaŭ kelkaj monatoj okazis la Kolombia kongreso de Esperanto. Mi sukcesis
ke partopreninto liberigu siajn fotojn. Li plenumis dokumenton en kiu li
akceptas liberigi siajn fotojn kaj mi sendis ĝin al
permissions at wikimedia.org.

Mi ricevis respondon hodiaŭ, en kiu oni respondis min ke bedaŭrinde neniu
OTRS-ano parolas la lingvon en kiu estas skribita la dokumento kiun mi
sendis (Esperanto), do ili ne povas kontroli ĝin.

Do mi serĉas esperantistan vikimedianon kiu povu kontroli la dokumenton por
ke la fotoj restu en Komunejo. Ĉu iu konas iun personon tian?

La ticket-nombro en OTRS estas #2017111210000461.

--
*Remus*

*Ivan Camilo Quintero SantacruzIngeniero de MaterialesUniversidad del
ValleSantiago de Cali, Colombia*