[ELiSo] Kontribuu al la raporto pri agado de ELiSo 2017

Ivan Camilo Quintero Santacruz remusqs1 at gmail.com
Wed Dec 13 03:57:06 UTC 2017

Saluton gekaraj,

Mi ĵus aldonis al la raporto kion ni faris en Kolombio nome de Eliso dum la
pasinta kolombia kongreso de Esperanto.

Mi profitas la okazon por danki al KuboF por ekprepari ĉi tiun raporton,
tio estas tre grava por ni ĉar ni devas montri al la Vikimedia Fondaĵo ke
ni ja aktivas kaj agas!

Ame(ri)ke.
Ivan.

--
*Remus*

*Ivan Camilo Quintero SantacruzIngeniero de MaterialesUniversidad del
ValleSantiago de Cali, Colombia*