[ELiSo] Traduka projekto pri Esperanto

Michal Matúšov kubof at i-espero.info
Wed Mar 30 23:37:50 UTC 2016

Saluton.

Mi havas 2 bonajn novaĵojn.

Nuntempe mi estas volontulo de TEJO (jes, en la Centra Oficejo). Mi
proponis, ke dum parto de mia volontulado mi prizorgu iujn
vikimedio-rilatajn projektojn kaj la estraro tion akceptis! Kiel unuan mi
revivigos iaman viki-projekton "Esperanto125", kiu celas krei kaj poste
traduki al multaj lingvoj kvalitajn artikolojn pri Esperanto. TEJO jam
antaŭe volis kunlabori kaj pretas varbi pri tradukistoj. Bazega priskribo
estas ĉe https://eo.wikipedia.org/wiki/Projekto:Esperanto125

Por plipopularigi tiun ĉi projekton mi ĵus petis kreon de afiŝoj por
Vikimanio 2016! La tekston mi provis verki tiel, ke ĝi estus sufiĉe alloga
por neesperantista publiko (ili povas helpi tradukante de alia lingvo),
precipe por tiaspecaj homoj, kiuj nuntempe parolas Esperanton. Se vi
konsideras ĝin tro idealisma, bonvolu tion tuj mencii! Krome, mi bezonas
vian lingvan helpon, do iu bonanglalingvano bonvolu korekti lingvaĵon rekte
en la vikio:
https://wikimania2016.wikimedia.org/wiki/Posters#WikiProject_Esperanto125

ĝis la Vikimanio!

--