[ELiSo] Aliĝado al Vikimedia renkontiĝo de centra kaj orienta Eŭropo 2016

Michal Matúšov kubof at i-espero.info
Wed Jun 29 11:25:50 UTC 2016

Saluton.

Por povi aliĝi kaj peti stipendion por la planataj partoprenontoj (Lingveno
kaj mi) ni bezonas konfirmon, ĉu ELiSo subtenas nin du kiel
stipendiricevontoj.

Bonvolu, esprimiĝi ĉi tie (aŭ denove okazos silento-konsento).

Amike
KuboF
Dňa 21.6.2016 1:21 PM používateľ "Michal Matúšov" <kubof na i-espero.info>
napísal: