[ELiSo] Fwd: [WMCEE-l] CEE Spring 2016

Michal Matúšov kubof at i-espero.info
Tue Jan 12 22:04:49 UTC 2016

Saluton.

Lastjare okazis artikolverka konkurso pri centra kaj orienta Eŭropo en
Vikipedioj en lingvoj de la regiono. Mi organizis la konkurson en la
slovaklingva Vikipedio kaj mi konstatas, ke danke al la konkurso estis
aldonitaj artikoloj, kiuj apenaŭ estus verkitaj sen la konkurso (aliflanke,
tiujn artikolojn grandparte verkis homoj, kiuj pro la konkurso foriris de
siaj kutimaj Vikipediaj taskoj...).

Mi pensas, ke bonus organizi tiun ĉi konkurson ankaŭ en la Esperanta
Vikipedio. Tamen, mi mem havas kaj havos multan laboron jam pri
kunorganizado de ĉi-jara Universala kongreso (venu por renkontiĝi ;) kaj ne
povos organizi la konkurson.

Kion vi pensas? Ĉu iu volontulo ĉeforganizus la konkurson? Mi estas preta
por donadi konsilojn kaj kontaktigi kun aliaj homoj.

Amike
KuboF