[ELiSo] Ĉu mankas ion ajn por havi valida eo.wikiversity.org?

Michal Matúšov kubof at i-espero.info
Sat Jan 2 22:39:39 UTC 2016

Ankaŭ mi konsentas kun Ziko kaj Trio.

Mi ne spertas pri Vikiversitatoj (kiuj maturiĝas en Vikiversitato Beta),
sed projektoj en Kovilo ricevas propran subdomajnon kiam ili kapablas
ekhavi komunumo de almenaŭ 3 homoj, kiuj aktive kontribuas dum kelkaj
sinsekvaj monatoj. Mi povas imagi, ke simila regulo validas ankaŭ por
Vikiversitato.

Nun tiel okazas aktivigo de Esperantaj Vikivojaĝoj (
https://incubator.wikimedia.org/wiki/Wy/eo/Ĉefpaĝo ) kiuj lastamonate havis
jam 6-kapan skipon. Estas bezonataj almenaŭ 10 redaktoj ĉiumonate, kio
estas sufiĉe facile farebla, ĉu ne? Vikivojaĝoj estas avantaĝe uzeblaj por
organizantoj de Esperantaj renkontiĝoj.

KuboF
Dňa 2.1.2016 20:16 používateľ "Ziko van Dijk" <zvandijk na gmail.com> napísal: