[ELiSo] [URĜE] Helpo por Vikipedia konkurso

Michal Matúšov kubof at i-espero.info
Sun Sep 27 20:26:22 UTC 2015

Sal.

Pri antaŭa propono (farita dum kongressezono...) legu ĉe:
https://eo.wikipedia.org/wiki/Vikipedio:Diskutejo#Granda_Nova_Vikipedio-Konkurso

Mi jam organizis kelkajn konkursojn en Vikipedio kaj Komunejo kaj laŭ miaj
spertoj, eblas ĝin organizi dum unu monato. Urĝera afero nun estas nur
monpeto, sed eĉ okaze de malaprobo de ĝi, VMF povus provizi por venkontoj
kelkajn siajn donacojn, ekz. T-ĉemizojn, tasojn ktp. Se ni mistrafus
Novembron 2015, sekva eblo estus maljam Februaro 2016.

Laŭ mi tute sencas organizi jam nun kaj mi volonte laboros por tio. La
teamo tamen bonvenas ;)

Amike
Dňa 27.9.2015 19:07 používateľ "Mathieu Stumpf" <
psychoslave na culture-libre.org> napísal: