[ELiSo] Post konferenco de centra kaj orienta Eŭropo

Michal Matúšov kubof at i-espero.info
Mon Sep 14 23:30:20 UTC 2015

Saluton.

Mi revenas de Vikimedia konferenco de centra kaj orienta Eŭropo, kiun mi
oficiale partoprenis kiel reprezentanto de Vikimedio Slovakio kaj Esperanto
kaj Libera Scio ( https://meta.wikimedia.org/wiki/Wikimedia_CEE_Meeting_2015
).

Detalan raporton mi provizos baldaŭ. Nun mi nur rapide mencias, ke mi
prezentis nian organizon, faris prelegon pri tradukaj iloj, en t.n. "lumiga
prelegeto" mi menciis unu el niaj projektoj. Venis ideoj kaj proponoj pri
projektoj kaj agadoj, ekz. revivigo de iamaj Vikipediaj helpantoj (iame de
E na I) kaj eble aliĝo al tiuregiona Vikipedia konkurso.

Survoje mi PasportServumas kaj mi estis, neatendite, petita pri du
intervjuoj :) Mi pli informos post ilia dissendo.