[ELiSo] Vikifontara konferenco en Vieno

Mathieu Stumpf psychoslave at culture-libre.org
Thu Oct 1 14:19:53 UTC 2015

Ja, mi ŝatus partipreni. Mi komencis respondi la formularon pri
registrado[1]. Eble mi povus loĝi tra pasporta servo? Mi neniam uzas ĝin
ĝis nun. Ĉu vi povas gvidi min kun la necesaj klopodj? Mi kredas ke tio
ebligus min multe progresi mian esperantnivelon, ĉar mi ne multe orale
pratikas.

ĝis,
vian amikan psikos(k)lavon.

[1] http://goo.gl/forms/K5SFPHNkWP