[ELiSo] Novaj kontoj ĉe sociaj retejoj - Twitter, Google+

Michal Matúšov kubof at i-espero.info
Thu Nov 5 11:05:11 UTC 2015

Saluton.

Rilate al la traduka konkurso, kiun ni organizas en Vikipedio mi kreis
novajn kontojn por ELiSo ĉe sociaj retejoj:

* Twitter: https://twitter.com/ELiberaScio
* Google+: https://plus.google.com/105899498539012584776/

Plue restas niaj malnovaj kontoj:

* Facebook:
https://www.facebook.com/Esperanto-kaj-Libera-Scio-681900465164464/
* YouTube (nuntempe neaktiva):
https://www.youtube.com/channel/UCe6epPgJ2jvsWxbQxeL6kUg

Por pligrandigi la reklaman efikon bonvolu ŝaklakti, aboni, encirkligi,
sekvi... tiujn niajn kontojn kaj inviti viajn amikojn, kiuj povus
interesiĝi.

Dume ĉiujn ĉi kontojn prizorgas mi, sed mi ne rezervas la ekskluzivan
rajton tion faradi :) do se vi ŝatus kunadministri aŭ provizi utilan
enhavon, mi pli ol ĝojos, se vi kontaktos min!