[ELiSo] Vikipedio dum Universala kongreso 2015

Michal Matúšov kubof at i-espero.info
Sun Jul 26 23:47:42 UTC 2015

Saluton.

Kelkaj aktivuloj de ELiSo nuntempe partoprenas Universalan kongreson kaj ni
volas iom prezenti vikimedian movadon al Esperantaj movadanoj. Mi ĵus petos
tempon ĉe faka budo provizota de UEA; pri preciza tempo mi informos post
interkonsento kun UEA.

Ni tamen apenaŭ havas iujn materialojn, do ni ŝajne precipe parolos kun
homoj kaj provizos al ili eblon enskribiĝi por novaĵoj. Laŭ disponeblo de
komputiloj (kaj homoj) ni ankaŭ povos montri redaktadon de vikioj.

Amike
KuboF