[ELiSo] UK - seminario pri Vikipedio

Michal Matúšov kubof at i-espero.info
Tue May 13 17:43:21 UTC 2014

Eblus ricevi retejon kiel subdomajnon de wikimedia.org. Dependas de ni, ĉu
ni tion volas aŭ ĉu ni volas havis retejon ĉe propra adreso. Ni iom(ete)
inklinas al propra adreso, precipe pro eblo havi (pli facile?) retpoŝton
kun propra adreso. Kaj kvankam nun tio certe tute ne estas urĝa, ankaŭ tiuj
aldonaj retaj servoj kiel ekz blogo aŭ taskmastruma sistemo povus utili.

Sed eblas ankaŭ nuntempe (kaj rapide) havi retejon ĉe wikimedia.org kaj se
aperos neceso por sendependiĝo reta, eblus sufiĉe facile.

> Mi ne partoprenos UK-on sed IJK-on en Brazilo :(. Ĉu iu iros al UK?
>
> Ĉu ĉar ELiSo estas parto de vikimedio ne eblas akiri retpaĝon el ili, kiel
> la aliaj grupoj? Ekzemple: eliso.wikimedia.org au io simila?
>
> Sahaquiel9102
> ------------------------------
> From: kubof at i-espero.info
> Date: Mon, 12 May 2014 10:47:52 +0200
> To: eliso at lists.wikimedia.org
> Subject: Re: [ELiSo] UK - seminario pri Vikipedio
>
> Mi subtenas!
>
> Kvankam nun ni povas nian a= gadon noti =C4=89e MetaVikio kaj
> [...]

Michal Matúšov
SKEJ - Slovenská esperantská mládež, (predseda) http://skej.esperanto.sk/
Slovenská esperantská federácia (podpredseda)
Wikimedia Slovenská republika, (predseda) http://wikimedia.sk/
Esperanto kaj Libera Scio