[ELiSo] Raporto pri agado de ELiSo (2013), rekono de WMF

trio trio at esperanto.org
Tue May 6 18:32:37 UTC 2014

> La anglalingva raporto kaptis la atenton de la germanlingva
> Vikipedio-komunumo. Tute supre en
> https://de.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Kurier aperis artikolo, kies
> temlinio citas la nean decidon pri al subvencipeto de ELiSo: "Niemand
> braucht freies Wissen auf Esperanto". Sekve ekestis ampleksa diskuto:
> https://de.wikipedia.org/wiki/Wikipedia_Diskussion:Kurier#.E2.80.9ENiemand_braucht_freies_Wissen_auf_Esperanto.E2.80.9C
>
> Kvankam gxis nun sxajne neniuj esperantistoj partoprenis en la diskuto, la
> plejparto de la diskutanto klare favoras la Esperanto-Vikipedion kaj gxian
> [...]

   Jes, multegajn dankojn. Mi provis kompreni la diskuton germanan,
sed estas tro longa kaj komplika por respondi. Sed la baza respondo
estas ke ni laboras por ĝi kaj do ni deziras. Mi ne komprenas kiel oni
povus argumenti kontraŭ alies deziro havi informaron en propran
lingvon.

   Dankon denove.

--
universero trio