[ELiSo] URĜEGE - Konferenco de Vikimedio

Marek Blahus marek at blahus.cz
Mon Feb 17 22:07:02 UTC 2014

Saluton,

mi konsideris miajn eblojn kaj post mallonge diskuti la aferon skajpe
kun KuboF, mi decidis aliĝi al la konferenco nome de ELiSo. Mia pasinta
sperto inkluzivas du Vikimaniojn – eventojn precipe festivalecajn – sed
ĉi-jare mi eble preferu "vikian politikumadon" en la Vikikonferenco por
klopodi kune kun KuboF iom defendi la pozicion de Esperanto en
Vikimedio. Estas honoro ke WMF decidis nin inviti kaj estus honte kaj
malhelpe se tiu ŝanco restus neeluzita. Tamen, ankoraŭ unu libera loko
plu restas, do se iu volas ankoraŭ rapide aldoniĝi, ne hezitu.

Interalie mi promesas finpoluri por tiu okazo mian iaman skizon de
teksto kiu resumas la utilecon de Esperanto por atingado de la celoj de
Vikimedio; ĝian malneton mi iam verkis preparante argumentojn kontraŭ la
deklaro de WMF, resp. Asaf Bartov, pri la tiudirekta neutileco de
Esperanto kaj sekve ties nesubtenindeco financa fare de la fondaĵo.

Amike,
Marek Blahuš – Blahma

Je 2014-02-17 21:22, KuboF Hromoslav skribis: