[ELiSo] URĜEGE - Konferenco de Vikimedio

KuboF Hromoslav kubof at i-espero.info
Mon Feb 17 20:22:25 UTC 2014

Sal karaj.

En Aprilo (11-13) okazos tutmonda Vikimedia Konferenco en Berlino,
Germanio. ELiSo estis konsiderita sufiĉe aktiva por povi sendi al la
konferenco 2 reprezentantojn (kun repagitaj kostoj). Mi mem iros nome de
Vikimedio Slovakio (kaj skribos ELiSon kiel aldonon), do krom mi ni eble
povus prizorgi du pliajn. Sed registrado finiĝos hodiaŭ noktomeze, do
interesiĝantoj bonvolu rapide vidu jenon:
http://meta.wikimedia.org/wiki/Wikimedia_Conference_2014
Prefere vi skribu al tiu ĉi listo antaŭ vi registros vin, por ke ni ne havu
5 reprezentantojn (kvankam ŝajne pli facilos forigi iun ol aldoni...).
Amike

--
KuboF Hromoslav
SKEJ - Slovenská esperantská mládež, http://skej.esperanto.sk/