[ELiSo-anoncoj] Venkintoj de la konkurso VikiPrintempo COE 2019

KuboF Hromoslav kubof.hromoslav at gmail.com
Mon Jul 8 20:25:05 UTC 2019

Saluton.

Estas plezuro por mi oficiale anonci venkintojn de la Esperantlingva parto
de la plurlingva artikol-verka konkurso *VikiPrintempo COE 2019
<https://eo.wikipedia.org/wiki/Projekto:VikiPrintempo_COE_2019>*, kiu
okazis en Aprilo kaj Majo samtempe en la Esperantaj Vikipedio kaj
Vikivojaĝo.

La venkintoj estas:

   1. Alzinous
   2. Yurij Karcev

Aldona venkinto

   1. Mutichou

(Mutichou verkis 2 akceptitajn kaj 2 neakceptitajn (pro nesufiĉa longeco)
artikolojn en Vikivojaĝo akirinte 4 poentojn, tial li *ne* rajtas je plena
premio (provizita de la Fondaĵo Vikimedio). De ĉiuj partoprenintoj, kiuj ne
atingis necesajn 10 poentojn, li tamen estis plej proksime al la sojlo.
Danke al Vinilkosmo <https://vinilkosmo-mp3.com/>, Esperanta sponsoro de la
konkurso, li tamen ricevis aldonan premion. Dankon al Mutichou pro
partopreno kaj al Vinilkosmo pro sponsorado!)

Gratulon al venkintoj kaj dankon al ĉiuj partoprenintoj pro helpo al kreado
kaj disvastigado de libera scio por tuta homaro!

La konkurso estis fokusita pri la regiono de la Centra kaj Orienta Eŭropo,
la Balkana duoninsulo kaj Kaŭkazo. Ĉiujare okazas pluraj similaj
multlingvaj eventoj (ekzemple pri Afriko kaj pri Azio). Ankoraŭ ne estas
decidita, ĉu ni organizos iun el ili - se vi interesiĝas helpi, private min
kontaktu.

KuboF Hromoslav
VikiPrintempo COE 2019
ĉeforganizanto