[ELiSo-anoncoj] Partoprenu Novembrajn redakto-maratonojn en Vikivojaĝo

KuboF Hromoslav kubof.hromoslav at gmail.com
Fri Nov 17 14:12:30 UTC 2017

Saluton!

En Vikivojaĝo, kie ni kolektas turismajn gvidilojn, nun ĝis fino de
Novembro okazas 2 komunumaj okazaĵoj al kiuj mi vin invitas!

Vikivojaĝo tre taŭgas por organizantoj de Esprantaj renkontiĝoj, ĉar vi
povas tie stoki utilajn informojn pri viaj lando, urbo kaj ligvo kaj tiel
helpi al viaj vizitontoj.

*Vikimedia Azia monato
<https://eo.wikivoyage.org/wiki/Vikivojaĝo:Azia_monato_2017>*
La plej granda komuna redakta maratono pri Azio organizata en pluraj
lingvoj kaj ankaŭ en Esperanto. Ne temas pri konkurso, sed pri amika
kunlabora evento - ĉiu, kiu verkos almenaŭ 4 novajn artikolojn ricevos
poŝtkarton de organizantoj de Azio.
Vidu detalojn kaj aliĝu ĉe:
https://eo.wikivoyage.org/wiki/Vikivojaĝo:Azia_monato_2017

*Vikivojaĝa Karavano
<https://eo.wikivoyage.org/wiki/Vikivojaĝo:Karavano/2017/11>*
Jam tradicia komuna redakta maratono sen tema limigo. La ununura regulo
estas ĝis fino de la monato fari ĉiutage almeanŭ unu ŝanĝon - ne gravas
kiom grandan (sed ja pli kvalitas pli bonas).
Aliĝu ĉe: https://eo.wikivoyage.org/wiki/Vikivojaĝo:Karavano/2017/11

Esperanto kaj Libera Scio, Vikimedia Uzanto-Grupo
gvidanto