[ELiSo-anoncoj] Raporto pri agado de ELiSo (2013), rekono de WMF

KuboF Hromoslav kubof at i-espero.info
Wed Apr 30 22:21:26 UTC 2014

Saluton karaj membroj kaj subtenantoj!

Laŭ neformala listo de agoj de nia Vikimedia uzanto-grupo, publikigata en
Meta-Vikio mi kompilis raporton pri nia agado en 2013, vidu ĝin en:
https://meta.wikimedia.org/wiki/Esperanto_kaj_Libera_Scio/Reports/2013
(la paĝo estas redaktebla). Mi petis dissendon de la raporto en la
dissendolisto WikimediaAnnounce-l por sciigi tutan Vikimedian komunumon.

Ĉar hodiaŭ finiĝas periodo de oficiala rekono de nia grupo mi jam petis la
komitaton pri partneraj organizoj (AffCom) pri plilongigo de la rekono.

Amike salutas

SKEJ - Slovenská esperantská mládež, http://skej.esperanto.sk/
Slovenská esperantská federácia
Wikimedia Slovenská republika, http://wikimedia.sk/