[Wikipl-l] Uczczenie 10 urodzin polskiej Wikipedii nastronachprojektu (propozycja baneru oraz specjalnej strony)

Przykuta przykuta w o2.pl
Pon, 26 Wrz 2011, 23:09:18 UTC

> Hej!
>
> No właśnie, być może to jest dobry przyczynek do dyskusji na temat - czy
> WMPL nie powinno np. podpisać stałej umowy z jakąś niezbyt drogą (wszak
> nie potrzebujemy tu jakichś speców z ekstraklasy, wystarczy ktoś
> sumienny i kompetentny) agencją PR, która monitorowałaby i w razie
> potrzeby pomagała kształtować wizerunek polskiej Wikipedii w mediach. To
> tylko luźny pomysł.
>
> Powerek38

Wiesz, ale i tak dziennikarzom nie zabronimy napisać tego co chcą. Dobrym ruchem było opłacenie PAPu, bo wtedy przedruki były według własnego życzenia. Gdy PAP zaproponowął wersję za friko - dziennikarz opracował nieco słabszy materiał, mi zadając osobiście trzy pytania w podbrzusze.

Tak, czy siak, ekipa z Poznania, w osobach: Wiktoryn, Leinad, Odder, Magalia, Awersowy, Maikking przygotowała serię bardzo dobrych komunikatów. Szkoda, że nie wykorzystaliśmy w pełni całego potencjału, ale być może media by nie łapały tak szybko tego, co jest w zleconych. Po serii dobrych artów, zawsze ktoś se przypomni, że ma w szufladzie gniota uwalajacego i go puści. Na to nic nie poradzimy.

Kontakty z dziennikarzami by się przydały dobre, bo rozsyłka czystego tekstu też niewiele daje. Czasami warto chociaż dodać "Dzień dobry" i jakąś prośbę o opublikowanie, najlepiej po prostu spersonalizowaną.

Przykuta