[Wikipl-l] Uczczenie 10 urodzin polskiej Wikipedii na stronachprojektu (propozycja baneru oraz specjalnej strony)

Daniel ~ Leinad danny.leinad w gmail.com
Pon, 26 Wrz 2011, 18:05:21 UTC

W dniu 26 września 2011 19:44 użytkownik Marcin Gałązka
<marcgala w hotmail.com> napisał:

> Nie wiem, jak było, kiedy pisałeś ten post, ale ja teraz widzę na czołówce portalu cosik takiego: http://technologie.gazeta.pl/internet/56,104530,10359592,I_smieszno__i_straszno___wikipedyczne_wpadki__oszustwa.html

No niestety.... my już tego nie inspirowaliśmy, chyba jakiś redaktor w
Warszawie poczuł potrzebę stabloizydowania sg.

Poprzednia czołówka była w zupełnie innym tonie i dotyczyła konkretnie
plwiki. Szkoda... aczkolwiek wypunktujemy gdzie piszą nieprawdziwe
rzeczy jak już tak muszą w czarnych barwach.

--
Daniel // Leinad