[Wikipl-l] Uczczenie 10 urodzin polskiej Wikipedii na stronachprojektu (propozycja baneru oraz specjalnej strony)

Tomasz Ganicz polimerek w gmail.com
Pon, 26 Wrz 2011, 14:29:02 UTC

W dniu 26 września 2011 15:27 użytkownik Natalia <antyterra w gmail.com> napisał:

> Cudowne! :)
> Pozostaje nam wszystkim sobie z okazji wikiurodzin życzyć, żeby ta
> opinia była przez następne kilkadziesiąt (i więcej!) lat najgłębszą
> prawdą o społeczności polskiej Wikipedii.

Mhmm :-) Czasem się czubimy - jak to w zżytej rodzince, ale
ostatecznie następuje zgoda :-)

Wracając do tematu wątku. Informacja licencyjna o fotce już jest:

http://www.play.pl/pl/promocja/play-abonament/memo/index.html?utm_campaign=Wikipedia

na tej samej wysokości co ich nota copyrightowa i tą samą czcionką,
także IMHO to jest fair.

Jest prośba od nich, żeby dodać do nich link czy newsa na stronach
społecznościowych (facebook, nk). Pisałem im, że nie mamy oficjalnego
profilu w facebooku, tylko jest on prowadzony bezpośrednio przez
wikipedystów, więc nie możemy tego zagwarantować - ale obiecałem
przynajmniej przekazać taką prośbę.

--
Tomek "Polimerek" Ganicz
http://www.ganicz.pl/poli/