[Wikipl-l] Uczczenie 10 urodzin polskiej Wikipedii na stronachprojektu (propozycja baneru oraz specjalnej strony)

Tomasz Ganicz polimerek w gmail.com
Pon, 26 Wrz 2011, 11:16:02 UTC

W dniu 26 września 2011 13:05 użytkownik Przykuta <przykuta w o2.pl> napisał:

> Jest uwolniony na Commons przez fundację

Jest udostępniony na CC-BY-SA 3.0:

http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Wikipedia_mini_globe_handheld.jpg

więc jak Play nie podał opisu wymaganego licencją to łamie prawie
autorskie. Paweł Zienowicz im to wyjaśniał. Odder i Mikołka - twórcy
polskiego logo "10-lecia" udzielili osobnej zgody na użycie tego logo
na tych banerach - natomiast obrazek "z rączkami" powinien być na
banerze opisany odpowiednio.

--
Tomek "Polimerek" Ganicz
http://www.ganicz.pl/poli/