[Wikipl-l] Uczczenie 10 urodzin polskiej Wikipedii na stronach projektu (propozycja baneru oraz specjalnej strony)

Lantuszka . lantuszka w gmail.com
Pon, 26 Wrz 2011, 10:53:11 UTC

Droga Ekipo Organizacyjna,

wielkie raz jeszcze dzieki i gratulacje. zaluje, ze bylam tak krotko ale
widzialam ze wszystko bylo fantastycznie zorganizowane i przebiegalo
swietnie! to napewno ogrom pracy ale i zapalu i pomyslow. wyszlo swietnie!
wyrazy ogromnego uznania! :)

mam jednak pytanie ogolne: troche mnie martwi kampania jednego ze sponsorow
(a wlasciwie glownego) - Play.
to wyglada jakby ze skorupki wiki-jajka wykluwalo sie logo Playa. Chyba nie
taka przyszlosc sobie wrozymy? ;) (po kliknieciu pojawia sie ekran z
obrazkiem gdzie ze skorupki wyziera juz wiecej playowej masy)
niestety tez haslo "kazdy klik to 50gr dla tworcow polskiej wikipedii" jest
dla mnie zastanawiajace. Przeciez tworzymy gratis, wiec co znaczy "dla
tworcow"?
czy oni te kampanie utworzyli sami czy tez te plansze byly konsultowane z
naszym Zarzadem?

Pozdrawiam,
Lantuszka