[Wikipl-l] Wczorajszy WebMontag w Kolonii i Wiki Lubi Zabytki

Mike Połtyn holek.n w gmail.com
Wto, 20 Wrz 2011, 13:34:26 UTC

2011/9/20 Przykuta <przykuta w o2.pl>:

> Na pewno ten rząd wielkości? :) W Polsce jest ok. 60 tysięcy, a w ramach Wiki Lubi Zabytków załadowano już ponad 5 tysięcy zdjęć - jakościowo co najmniej porównywalnych do tych, które ilustrują hasła o zabytkach w Wikipedii. Niemcy są liderem - 13 tysięcy fotek.
>
> http://commons.wikimedia.org/wiki/Category:Images_from_Wiki_Loves_Monuments_2011

Tak mówił, ale że w Kolonii żyję ledwo 3 miesiące nie jestem w stanie
poprawnie ocenić. Tyle, co widziałem w Südstadt to widać, że
praktycznie wszystko jest zabytkowe, więc pewnie każdy bloczek i
kamyczek do tych 2 mln policzył ;)

--
Michał "Hołek" Połtyn