[Wikipl-l] Odp: Głosowanie na KA

Marcin Cieslak saper w saper.info
Pią, 9 Wrz 2011, 08:10:12 UTC

> Dlaczego? Zapomniałeś choćby o Polakach korzystających (wyłącznie/głównie) z innych wersji językowych.

Ale czy z tego powodu enwiki i dewiki staje się nieco bardziej "polskie"? Chyba nie... nie należą
do kręgu kulturowego języka polskiego, pomimo udziału tam Polaków, przepraszam osób polskojęzycznych.

> Choćby z tego punktu widzenia tzw. polska Wikipedia jest polskojęzyczna.

Jest polskojęzyczna, ale jest też polska. Jeżeli już, to "Wikipedia po polsku". Dla mnie to właśnie "Polska Wikipedia".

> Oczywiście możliwy jest też użytkownik z innym obywatelstwem/narodowością czytający/piszący pl.wikipedię.

Ja też wpisując coś do czeczeńskiej Wikipedii nie myślałem o próbie zdominowania mnie
przez kulturę czeczeńskojęzyczną....

//Saper