[Wikipl-l] Odp: Głosowanie na KA

Stan Zurek zureks w gmail.com
Czw, 8 Wrz 2011, 22:22:34 UTC

> Ekhem Zureksie, zbiory "Polacy" oraz "piszący polskojęzyczną Wikipedię" i "czytelnicy polskojęzycznej Wikipedii" wcale się nie nachodzą.

Jak to "wcale się nie nachodzą"? Według mnie nachodzą się w conajmniej
ponad 90%. Z PRAKTYCZNEGO punktu widzenia to jednak te pozostałe
niecałe 10% to margines. I dlatego póki co (i długo jeszcze) dla
przeciętnego czytelnika Wikipedii polska = polskojęzyczna.

Proponuję poczytać Wielką PWN i zobaczyć z jakiego punktu widzenia są
pisane artykuły chociażby o historii Polski - jeśli już tak aspirujemy
do "poważnych" encyklopedii ;-)

Pozdrawiam

Zureks