[Wikipl-l] Chcę napisać artykuł, ale nie wiem czy będzie się nadawał do encyklopedii. Gdzie mogę o to zapytać?

Przykuta przykuta w o2.pl
Śro, 7 Wrz 2011, 17:54:50 UTC

> IMHO można by po prostu zrobić stronę z tym. Takie różne sugestie też
> czasem trafiają na OTRS - ale są prawie zawsze - albo niewydarzone
> (typu  - żeby było można przypisywać autorom artykuły i żeby potem bez
> ich zgody nikt im nie mógł grzebać), albo znane nam od dawna problemy,
> których bez zmiany oprogramowania zmienić się nie da, a na "wishlist"
> dla developerów są od dawna w kolejce...

Fakt, te pytanie szły głównie z OTRS, może dlatego, że na wiki jak już ktoś edytuje, to mu łatwiej znaleźć odpowiednie strony. Ale sugestie szły rok temu, także sensowne na stronie założonej przez Nuxa - właśnie znalazłem:

http://tinyurl.com/3kuhnht

pytanie dodane:

http://tinyurl.com/3vawk47

przykuta