[Wikipl-l] Chcę napisać artykuł, ale nie wiem czy będzie się nadawał do encyklopedii. Gdzie mogę o to zapytać?

Natalia antyterra w gmail.com
Śro, 7 Wrz 2011, 15:20:03 UTC

Pytanie o encyklopedyczność bardzo nie głupie, często też trapi moich
podopiecznych, a ja czasami odpowiadam dość niepewnie, bo np. ja
uważam coś za encyklopedyczne, ale nie mogę gwarantować, że nie
wzbudzi wątpliwości kogoś innego i że nie wyląduje w Poczekalni. Piszę
szczerze, że moja opinia nie jest wiążąca, ale to zazwyczaj mi
konfunduje nowicjuszy, no bo co ze mnie za Przewodnik, skoro nie mogę
im hasła ochronić? ;)
Są oczywiście rzeczy niewątpliwie nieency albo ency w sposób
oczywisty, wtedy mogę prosto odpowiedzieć, ale bywa też inaczej.

Ale tak czy siak kierowałabym z tym pytaniem do Przewodników, to chyba
najlepsze miejsce.

Magalia