[Wikipl-l] Odp: Głosowanie na KA

Dorożyński Janusz dorozynskij w wampnm.webd.pl
Wto, 6 Wrz 2011, 18:17:45 UTC

/
| Jest. Wikipedia w języku polskim jest częścią kultury tego języka, a więc
| kultury polskiej.

Te niuanse zderzają się z religią W., wg której podstawowa (wg ortodoksów -
jedyna) jej składowa (zawartość) jest x-języczna. Oczywiście (wg
aortodoksów) powstawanie zawartości jest możliwe dzięki drugiej składowej -
społeczności, a te - poza nielicznymi przypadkami języków panświatowych - są
y-skie (polskie, estońskie, czeskie, ...).

/
| Zwrot "polskojęzyczny" jest używany obecnie w Polsce w
| tonie pejoratywnym jeśli nie obelżywym.

To fakt, aczkolwiek ja na to nie zwracam uwagi. Pewnie dlatego, że miotacze
takich obelg jak najbardziej i mnie by chętnie poczęstowali taką
uprzejmością :-)) . Na co zresztą mógłbym odpowiedzić - i jestem z tego
dumny jako polskojęzyczny wikipedianin.

	Pzdr., Janusz "Ency" Dorożyński