[Wikipl-l] Odp: G³osowanie na KA

tipp tipp w o2.pl
Wto, 6 Wrz 2011, 14:46:02 UTC

W dniu 2011-09-06 16:32, kicior99 pisze:
> 1. Nie ma czego¶ takiego jak "polska wikipedia"
> 2. Zasady s±, wyra¼ne. Kiedy jakie¶ dwa lata temu porusza³em problem ich
> zmian, nikt nie by³ zainteresowany. Propozycja nieg³osowania na "nie" te¿
> nie przesz³a w dyskusji. Mo¿e tak powróciæ do tego pomys³u?

1. skrót my¶lowy od polskojêzycznej wikipedii
2. mia³em na my¶li nie g³osowanie na arbitrów w KA lecz ustalenie zasad
oceny g³osów i progów dla wszystkich g³osowañ jakie odbywaj± siê.
Ostatnio parê pomys³ów co do których by³ wstêpny konsensus rozbi³o siê o
sposób liczenia g³osów czyli o interpretacjê wyników g³osowania. Myslê
¿e pora skodyfikowaæ w postaci zasady sposoby liczenia g³osów przy
ró¿nych g³osowaniach odbywaj±cych siê na wiki. Unikniemy dziêki temu
d³ugich i ja³owych dyskusji czy próg ma mieæ 60 % czy 66,6% czy mo¿e 75 %.

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej WikiPL-l