[Wikipl-l] Głosowanie na KA

PMG pmgpmg w wp.pl
Wto, 6 Wrz 2011, 13:31:06 UTC

Głosowanie A
Na kandydatów którzy mi pasują głosuję na TAK, na kandydatów którzy mi nie pasują nie głosuję.

KandydatA +1
KandydatB 0
razem różnica jednego

Głosowanie B
Na kandydatów którzy mi pasują głosuję na TAK, na kandydatów którzy mi nie pasują głosuję na NIE.

KandydatA +1
KandydatB -1
razem róznica dwóch

Mamy jakiekolwiek zasady dotyczące głosowania na nie, czy po prostu jak kto uważa? W sensie "wszędzie gdzie się nie zgadzam to odpuszczam i tylko tam gdzie się wyraźnie nie zgadzam to głosuję na nie" albo "wszędzie tam gdzie się zgadzam to głosuję na TAK, a tam gdzie się nie zgadzam głosuję na NIE"?

Bo takie trochę niesymetryczne mi się to wydaje. Niektórzy popierający danego kandydata mogą zwiększyć jego przewagę o jeden głos, a niektórzy o dwa głosy - w zależności od sposobu głosowania.

PMG

--
          PMG
      BORN TO READ