[Wikipl-l] Nowy biuletyn już jest

Agnieszka Kwiecien agnieszka.kwiecien w gmail.com
Czw, 18 Lut 2010, 07:56:33 UTC

2010/2/18 Piotr Urbańczyk <pioturb w gmail.com>:
> To i ja swoja dorzucę. W sekcji "Podróżująca koszulka z logo Wikipedii" jest
> kolejny błąd - "Świata" powinno być pisane małą literą.

Strona dyskusji każdego numeru jest dostępna do edycji dla każdego,
zapraszam do zgłaszania tam wszelkich uwag, także w kolejnych
numerach. Chociaż treść przegląda kilka osób, zdarza się, że coś
zostanie niezauważone.

Zgłoszone tutaj poprawki zostały już naniesione.

Pozdrawiam,
--
Nova, Agnieszka Kwiecień

P.S. Swoją drogą fakt zgłoszenia przez czytelników błędów w tym
numerze buduje zabawną analogię do zawartości sekcji Nostalgia :)