[Wikipl-l] Biuletyn

Tomasz Ganicz polimerek w gmail.com
Pią, 23 Kwi 2010, 21:11:29 UTC

W dniu 23 kwietnia 2010 16:13 użytkownik Daniel Koć
<kocio w linuxnews.pl> napisał:

> Najbardziej mnie interesuje jak było na tym spotkaniu w Berlinie,
> zwłaszcza jeśli idzie o problem edytora graficznego. Czy w ogóle była o
> tym mowa?

Może było na spotkaniu developerów. Uczestniczył w nim Leafnode. Na
spotkaniu chapterów spraw technicznych się raczej nie omawia.

Agenda spotkania chapterów jest tutaj:

http://meta.wikimedia.org/wiki/Chapters_meeting_2010/Schedule

a już w zasadzie opisałem te spotkania, w których uczestniczyłem.

> A może jeszcze jakieś inne ciekawe rzeczy, które nie nadają się do
> krótkiego oficjalnego biuletynu, ale się nadają do obgadania na liście?
> Bo podsumowanie tylko mi smaku narobiło... =}}}

Tam się tyle działo, że nie wiem coby jeszcze można było napisać...
Podobno pracują nad oficjalnym raportem z całej imprezy. Na razie są
tam tylko zdjęcia z flipchartów podsumowujących każde spotkanie.

Z takich rzeczy poza-oficjalnych, które zapamiętałem - to była np:
rozmowa z przedstawicielami hinduskiego chapteru - oni są potencjalnie
prawdziwą potęgą - mają więcej osób mówiących po angielsku niż jest
mieszkańców Wielkiej Brytanii i pod opieką Wikipedie w kilku własnych
językach, w których każdym mówi więcej ludzi niż mieszka w Polsce.
Spodobał się im pomysł Wikiekspedycji - Wikekspedycja po Indiach to by
było coś...

--
Tomek "Polimerek" Ganicz
http://www.ganicz.pl/poli/