[Wikipl-l] Biuletyn

Dorożyński Janusz dorozynskij w wampnm.webd.pl
Pią, 23 Kwi 2010, 09:27:18 UTC

/
| A całkiem obszerny i fajny numer IMHO wyszedł...

I nawet poprawiono wyrównanie.

Natomiast mam pytanie związane z moim domysłem - czy wydźwięk dyskusji nt.
wystroju SG polskojęzycznej wikipedii po śmierci prezydenta Polski był
przyczyną, że biuletyn polskiego stowarzyszenia zauważył to tylko w jednym
jedynym miejscu i to mimochodem? Oczekiwałem, że ta szokująca tragedia
znajdzie chociażby ascetyczne, acz godne miejsce w naszym biuletynie. W
ostateczności można było opublikować szereg kondolencji, które do
stowarzyszenia wpłynęły, ja sam przekazałem dwie. Może warto jednak numer
otworzyć i uzupełnić?

	Pozdrowienia, Janusz "Ency" Dorożyński, członek stowarzyszenia