[Wikipl-l] Commonist: poprawiona wersja

Marcin Cieslak saper w saper.info
Nie, 11 Kwi 2010, 16:33:09 UTC

Kilka osób się skarżyło, że Commonist nie umie się zalogować na Commons.

Przyjrzałem się sprawie i wyprodukowałem poprawkę:

http://saper.info/files/commonist-0.3.43-patched.jar

Powinno się uruchamiać przez "java -jar commonist-0.3.43-patched.jar"
albo - na niektórych komputerach - otwarcie pliku.

Poprawki wysłałem autorowi, mam nadzieję zareaguje.

Tak przy okazji commonist ma ostatnio trochę problemów
(m.in. nie umie już poprawnie nadpisywać obrazków),
ale podstawowe swoje zadanie wykonuje bardzo dobrze.

--
              << Marcin Cieslak // saper w saper.info >>