[Wikipl-l] Wikipedystyczna statystyka hasła o katastrofie

Daniel Koć kocio w linuxnews.pl
Sob, 10 Kwi 2010, 20:10:21 UTC

PMG pisze:

> 592 edycje w ciągu 11 godzin.
> Średnio hasło edytowane co 66 sekund.

...i infrastruktura wytrzymała! Tylko przez jakiś kwadrans miałem błąd
podczas porównywania dwóch wersji (pół dnia zajmowałem się głównie
przeglądaniem porcji nowych zmian, dlatego tak mnie dużo w statystyce),
ale poza tym czasem dość wolno, ale skutecznie wiki działało.

Co młodsi - albo nawet średni stażem - uczestnicy tej listy mogą nie
rozumieć mojej reakcji, ale był czas, kiedy nawet bez wyraźnego powodu
wyskakiwały błędy z przeciążenia serwerów. Od dawna się to już na
szczęście nie zdarza, a w takich warunkach jak dziś byłoby to nawet
zrozumiałe.

Za to coś jest zwalone z mechanizmem wyłuskiwania obrazka "tytułowego" z
filmów - w haśle jest takie coś:

http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Dmitry_Medvedev_-_2010_Polish_Air_Force_Tu-154_crash_%28Polish_language%29.ogv

(w skrócie: http://ur1.ca/ugoq )

ale to nie jest wyjątek - podobnie wyszły dwa inne filmiki związane z
katastrofą w tej kategorii:

http://commons.wikimedia.org/wiki/Category:2010_Polish_Air_Force_Tu-154_crash

( http://ur1.ca/ugox )

Wie ktoś co to za babol?

--
Gdybym świt przywitał choć raz,
Nie czując jak mózg zgniata ciężki głaz.