[Wikipl-l] Włoska Wikipedia nas wyprzedziła

Bartosz Dziewoński matma.rex w gmail.com
Sob, 3 Kwi 2010, 21:14:09 UTC

W dniu 3 kwietnia 2010 22:47 użytkownik Przykuta <przykuta w o2.pl> napisał:

> zobacz ppniżej - nie chodzi o wyścig, a o upierdliwość tej roboty. Na Commons jest kilkaset ciekawych fotek, a impulsem do ich wstawienia jest istnienie hasła. A co do "botopedii" - boty raz że robią lepsze stuby niż newbies, dwa robią dokładniej (choć wszystkiego w bazach nie ma), trzy robią według jednego standardu i lepiej się uzupełnia. cztery - krytycy krytykują, ale tych hasel nie piszą :) A ja bym chciał je mieć, by móc uzupełniać. UI jeszcze jedno - botami lecą it wiki, fr wiki, en wiki, nl wiki, hu wiki i pewnie wiele innych, co widać chociażby po tym, gdy się patrzy na te kilkadziesiąt kolejnych słowackich wsi :)

Tak sobie pomyślałem - rozwiązać oba problemy teoretycznie możnaby
botem, który tworzyłby takie stuby "na żądanie" - tzn. klikasz
przycisk na stronie bota na toolserwerze, czekasz pół minuty i masz
gotowy artykuł do uzupełniania (albo kod do wklejenia do artykułu).

To tylko taki luźny pomysł, nad stroną techniczną nie myślałem (ale na
pewno jest to wykonalne i niewiele trudniejsze od zwykłego bota).

--
Matma Rex - http://matma-rex.prv.pl/