[Wikipl-l] Odp: Zbiórka Fundacji Wikimedia

Dorozynski Janusz dorozynskij w wampnm.webd.pl
Pią, 30 Paź 2009, 08:54:45 UTC

Tak, "po wsze czasy" jest książkowe, i za bardzo się kojarzy z głupawą
teskową nazwą "wsie jaja". "Na zawsze" pewnie że jest wyświechtane, ale
sądzę, że takoż jest "4ever" w angielszczyźnie. Ponadto jest jeszcze
pisownia słów z powtórzonymi przedrostkami "pre" - praktycznie takich słów
się nie używa, więc trudno znaleźć wzorzec, ale ja bym był za pisownią
łączną.

	Pzdr., Janusz "Ency" Dorożyński